duminică, 13 noiembrie 2011

Sa ma schimb pentru el?


M-am gandit destul de mult inainte sa incep sa scriu, avand in vedere ca experienta mea nu e foarte vasta in aceasta privinta. However, este o tema interesanta si delicata in acelasi timp. Lupta intre sexe este mai acebra decat lupta intre generatii dupa parerea mea.
Nu am sa dau un exemplu din viata mea, ci am sa vorbesc in general, din experientele altora. Crezi in dragoste la prima vedere? Da?? Eu una nu cred in asa ceva. Cum sa te indragostesti asa… fara sa cunosti o persoana? Pentru a iubi ai nevoie de timp si rabdare, devotament si daruire. Te indragostesti doar de fizicul cuiva? Daca da, atunci esti superficial. Dar cand insfarsit ajungi sa iubesti fizicul si implicit si personalitatea care zace acolo iti va placea ce descoperi? Poate da, poate nu. Atunci intervin reprosurile, certurile, supararile si regretele. E trist sa ajungi sa regreti ca iubesti pe cineva. Ca fiinte umane suntem egoiste intradevar, dar oare atat de egocentriste incat sa dorim sa schimbam oamenii dupa bunul plac? Eu cred ca….DA!!
“Draga mea, ai inceput sa iei proportii nu crezi?” sau “Vreau sa luam o pauza!” , sunt replici tipice pe care le auzim zi de zi fara sa le dam importanta. “S-au despartiti si aia. Asa si?”. Normal ca nu ne pasa nici cat negru sub unghie. Dar oamenii aia poate chiar s-au iubit, si daca au facut pasul asta a fost pentru ca nu mai gaseau cea ce cautau de la o relatie. Daca suntem noi insine mereu, vom rani oamenii din jurul nostru? Si daca da, atunci ce ar trebui sa facem? Eu intr-o relatie vreau sa ma simt libera din toate punctele de vedere. Daca nu ma simt in largul meu, mai bine nu ma leg la cap daca nu ma doare. E foarte dureros cand persoana iubita ar schimba tone de aspecte la tine fara sa te intrebe in prealabil.
Desigur ca noi, ca femei, stim foarte bine ce inseamna sa controlezi un barbat. Sunt atat de slabi cand vad o fusta apretata si parfumata, incat portofelul li se pare foarte greu de tinut in buzunar. Pai daca e asa atunci noi nu trebuie sa ne schimbam deloc; poate doar sa fim mai emancipate. A-ti observant ca desi le spunem “NU” in nenumarate randuri, ei revin din nou si din nou si din nou la noi? Bine se spune “In spatele fiecarui barbat puternic se afla o femeie puternica.” Practic, desi sexul dur nu vrea sa recunoasca, noi punem totul in miscare mai repede si mai bine. Indiferent in ce context, de-a lungul istoriei femeile au fost prezente mereu. Fiecare si-a urmarit propriul scop, folosindu-se de barbati normal. Imi pare rau baieti, dar sunteti doar niste jucarii dupa ce ajungeti sa iubiti. Maria-Luiza arhiducesa de Austria s-a casatorit cu Napoleon pentru a crea o alinata intre cele doua natiuni, deci putem spune ca ea a fost tapul ispasitor intr-un fel. Ioana d’Arc, o tanara fata care la 16 ani conduce trupele lui Carol al-VII-lea, a devenit sfanta a Bisericii Catolice prin faptele ei.
Cu aceste exemple am vrut doar sa scot in evidenta ca femeile pot fi atat manipulate dar pot fi si lideri adevarati. Nu avem nevoie de nimeni care sa ne spuna dimineata ca am sforait sau ca am ocupat tot patul. Intr-o relatie partenerii sunt egali si fiecare datoreaza respect celuilalt si nici unu nu este obligat sa simta pentru doi.

2 comentarii:

  1. Te poti indragosti la prima vedere...pentru ca dupa aceea cauti tot mai mult despre persoana aceea,iar daca este o dragoste adevarata iti vei da seama ca uneori stii mai multe despre el decat ai avea nevoie.Dragut blog app:*:*

    RăspundețiȘtergere